הזרקות-לשיפור-הזקפה

טיפול בהפרעות בתפקוד המיני- הזרקות לשיפור הזקפה

כ- 30% מהגברים שמקבלים טיפול בכדורים (ויאגרה, סיאליס,לויטרה) לא משיגים זקפה מספיקה. הסיכוי להצלחה של טיפול תרופתי יורד כאשר יש יותר מחלות כמו סכרת, יתר לחץ
דם, שומנים גבוהים בדם, עישון או שימוש באלכוהול. הסיכוי יורד גם לאחר ניתוחים כמו כריתה של הערמונית בגלל סרטן הערמונית או פציעות קשות באיזור האגן.




קיימים גם מקרים בהם אסור ליטול כדורים כמו ויאגרה בגלל שימוש קבוע בתרופות ללב מקבוצת הניטרטים. עבור מטופלים אילו , שאינם יכולים לקחת כדורים או שטיפול בכדורים לא הועיל להם, קיים טיפול יעיל ביותר –    זריקות לפין

זריקה לפין היא פעולה פשוטה, ללא כאבים עם סיבוכים מינימלים ויעילות מצויינת כדי להשיג  זקפה – אצל 95% מהגברים תהיה לבסוף זקפה.

בתוך מזרק קטן עם מחט דקיקה מכינים חומר או קוקטייל של מספר חומרים אשר מרחיבים כלי דם. המטופל מקבל הדרכה יסודית כיצד להזריק לעצמו ואנחנו מבצעים יחד הזרקה ראשונה במרפאה לראות את התגובה. כ- 20 דקות לאחר הזרקת החומר יש זקפה שנמשכת מספיק זמן כדי לקיים יחסי מין. הזקפה אינה תלויה בגירוי מיני (היא תופיעה בכל מקרה).
לפעמים צריך לנסות קוקטייל נוסף של חומרים כדי להביא לזקפה אידאלית. בסופו של דבר נגיע יחד לנוסחה של חומרים אשר תתאים למטופל – זקפה טובה וחזקה המאפשרת חדירה ושאינה נמשכת זמן רב מידי (דבר שעלול לסכן את הפין).


גברים רבים חוששים לנסות הזרקות לפין בגלל הפחד ממזרקים, מחטים, כאב בפין. לאחר שהם מקבלים הדרכה נכונה במרפאה ומתרגלים את ההזרקה, הם מגלים כי זריקה לפין היא דרך מצויינת ונוחה להשיג זקפה טובה.

שיתוף:

ממרכז הידע שלנו

מרפאת אורומדיק כוללת מגוון רחב של פתרונות רפואיים בעולם הכירורגיה האורולוגית:

המומחים שלנו

צרו קשר
צרו קשר לתיאום תור

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם